Voor de komende periode staan er twee belangrijke werkzaamheden gepland aan de internetvoorziening van De Bessenhof. Graag informeren wij jullie over het volgende:
15 mei – Onze internetleverancier heeft werkzaamheden aangekondigd aan hun netwerk. Deze werkzaamheden zijn niet op De Bessenhof, maar betreft het netwerk van de leverancier waar wij gebruik van maken. Er zijn dus geen monteurs aanwezig van de internetleverancier. Door deze werkzaamheden kan er mogelijk sprake zijn van tijdelijk geen of beperkte internet op onze WiFi. We raden aan om tijdens deze periodes gebruik te maken van je eigen mobiele databundel, of om internetgebruik uit te stellen tot het einde van de werkzaamheden. De ICT-groep is op de hoogte, er hoeft geen ICT-ticket aangemaakt te worden bij geen internet op deze dag.
2 weken werkzaamheden WiFi – De komende (ongeveer) twee weken zal onze huisleverancier Dolman werken aan verbeteringen van ons WiFi-netwerk. Hoewel uitval van het netwerk zal worden beperkt tot een minimum, kan het noodzakelijk zijn voor onze leverancier om op bepaalde momenten voor een korte periode de WiFi uit te schakelen of opnieuw op te starten. Voor deze werkzaamheden zijn monteurs van onze leverancier gekleed aanwezig op De Bessenhof. Wij vertrouwen op jullie begrip voor deze werkzaamheden.
Met vriendelijke groeten,
De ICT-groep